Ud over kvalitet er kundetilfredshed en del af vores stolthed. Du har måske svært ved at finde ud af, hvilke vinduer og døre du skal have. Der er mange at vælge i Vinduer og døre mellem, og flere af dem, du har fundet, ser sikkert både pæne og flotte ud, men du er måske i tvivl, om hvorvidt de passer ind i dit   hjem, eller også har du måske slet ikke fundet nogen.  Vi afslutter aldrig en handel, før du som kunde er 100 % tilfreds. Telefoniske henvendelser og spørgsmål besvares med glæde, ellers er du velkommen til at sende os en mail.  For at undgå mindre heldige leverancer vil vi gerne sikre os, at alle detaljer er i orden.


Derfor kommer vi ud til dig og sørger for at tage de præcise mål, inden du foretager en bestilling.  Uanset dit problem er jeg i stand til at hjælpe dig med at løse det.  Jeg har nemlig stor erfaring med montering såvel som valg af vinduer og døre, og den erfaring kan jeg trække på, så jeg kan rådgive og vejlede dig under dit køb af  Vinduer og døre. Jeg er sikker på, at vi i samarbejde finder netop de vinduer og døre, der passer bedst til dit hjem.  Ligeledes kommer vi og monterer dit køb af vinduer eller døre. Dette er inkluderet i den aftalte pris. Vi er klar til at hjælpe dig med at tage den rette og bedste beslutning for din boligs funktion og udseende.




Leave a Reply.